+38(073)-322-4-777
+38(095)-322-4-777
+38(097)-321-4-777
Працюємо з понеділка по п'ятницю : 9:00 -18:00 Субота-неділя : 10:00 -17:00
Інформація
Пошук

Гарантія, обмін, повернення


Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар належної якості.

2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:


1. Товар, у котрого є чек;

2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;

3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару належної якості:


1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Процедура повернення товару Неналежної якості:


1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар


Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту:  вулиця Лебединська, 2, Київ, Київська область, 04209, Україна


Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.